On Mon, 2009-01-26 at 11:24 +0100, Vastagh Norbert wrote:

> De jó neked ;-)))

Nem annyira, de ezt most hagyjuk (oreg sarge szerverek).

> Sima asztali gépek lesznek, nem vékonykliensek.
> LTSP-szerű dolgot nem akarok, fusson mindekinek minden a saját gépén,
> ha már lesz elég proci, memória, vinyó, stb. helyileg is...

ltspt is meg lehet oldani helyi futtatásra, nem kell az, hogy a terminal
szerveren fusson (onnan kérsz xdmcp-vel X-et, ahonnan akarsz, vagy
szerintem beállítható az is, hogy ne kérjen). De a lényeg, hogy még
diszk se nagyon kell a gépekbe, húzhatja nfsről a rootdirt, pxelinux-al
bootolsz, innentől egy helyen tartod karban a rendszert és mindenhol
érvénybe lép.

> Valami jó leírást tudsza jánlani? Gondoltam, hogy valami ldap alapú
> felahsználó azonosítás kell: de hogyan lesz: de olyan "windows
> mintára" úgy szeretném majd, hogy a home könyvtár a szerveren
> legyen, gondolom csak így van értelme: ha másik gépen jelentkezik be
> a felhasználó, menjen már vele minden kis beállítása...

Énis csak örököltem ezt a rendszert, magamtól jöttem mindenre rá. Gugli
a barátod, ltsp alapokon indulj szerintem (vagy legalábbis jó ötleteket
tud adni).

IroNiQ
--
Member of Frugalware Developer Team