On Mon, 2009-01-26 at 21:42 +0100, Szabo Istvan wrote:
> A problémám gyanítom nem egyedi: laptopot hurcolják mindenfele és ahány
> hálózat annyi tartomány. Amig nem egyezik meg a belső hálózat
> tartományával addig nincs is bajom, de amikor megegyezik, akkor ugye nem
> köthető össze a két hálózat (vagy én nézek el valamit).
> Van esetleg erre valami frappáns megoldás/trükk?

Sajna nincs, mivel a connected networknek van a legmagasabb prioritasa,
ezen szerintem nem tudsz valtoztatni

> Persze lehetne ip-routing-al is egy külön belső szegmensbe becsatolni a
> clienst és akkor IP alapján elérhetné a valós belső hálózati szegmenst, de
> a user(ek) miatt ez most nem járható.

Szerintem a legmegfelelobb az lenne, ha csinalnal egy olyan alhalot, ami
elegge lehetetlen cimmel rendelkezik (pl. 192.168.216.x), majd vmi
switchben, amelyik tud vlant ill. acl-eket kezelni, atroutolod a nagyon
kello ipcimeket erre az alhalora.

IroNiQ
--
Member of Frugalware Developer Team