hello,

Erdekes jelenseget tapasztaltam. Egy kollegam hazavitte a ceges szamitogepet,
majd otthon minden konfigolas nelkul bedugta egy nagy hazai szolgaltato adsl
rendszerebe, majd csodak csodajara az idegen tartomanyban mukodni tud a gep
(Win XP).

El sem tudtam volna kepzelni, hogy ez mukodik, de lattam. Ugy derult ki, hogy
a munkahelyi egyik szervert nem tudta elerni, mert azonos szegmensen volt a
gepevel, ezert a sajat halozataban kereste.

Eddig ugy gondoltam, hogy a szolgaltatok routerei ugy vannak felprogramozva,
hogy csak a sajat szegmenseibol erkezo forras ip-ju csomagokat engedik at.
Tevedtem, vagy csak ez van rosszul konfigolva?

--
 thx,