Sziasztok!

Telepítettem egy debiant (etch), sajnos nem azon a hardveren amelyikre
végelesen szántam!
Ment minden rendben (raid, stb.), viszont a hálókártyával más volt a
helyzet!
Átraktam az új vasra, és a hálókártyát nem akarta rendesen kezelni!
A kártya ugyanaz volt (pci rtl8139), átraktam a másik gépből!

dmesg-vel láttam a  a z interface-t (eth0)!
Viszont, bármit is akartam csinálni a kártyával a "no such device"
üzenetet kaptam!

Másik hasonló esetem is van, ami lehet, hogy hasonló dolog miatt nem
működik! (val. én nem tudok jól vmit :)
Csináltam egy usb hdd debiant, amit cdről bootoltatok!
A rendszer megy szépen majd minden vason, és a hálókártyákat is
felismeri, viszont hálókártya sorszáma (ethx) folyamatosan növekszik!
Most valami eth28-nál tartok! És mintha itt is lett volna valami "no
such device"-os problémám!
Ezt letárolja valahol?

Kónya Zoltán