dgy...@drotnet.hu írta:
> Sziasztok!
>
> openwebmail-el kapcsolatban lenne 2 problémám:
>
> 1) A beállított szűrő nem válogatja szét a leveleket. Ha a keresésnél ugyan
> úgy a címzettben keresem a sztringet, akkor megtalálja a levelet, de a szürő
> mégsem fogja meg és pakolja szét. :( Mi lehet a baj, mit állítsak be?

A levél forrását nézd meg, hátha UTF-8-cal vannak kódolva a fejlécek. Ez
problémát szokott okozni a levelet leválogató programoknak.

> 2) Ha több mint 200 levelem van a postaládában 500-as internal server error-al
> elszál. Azaz annyit már megnéztem, hogy a 200. levelet még letölti, de utána
> üres választ ad a webszervernek és ezért a hiba. Van valakinek rá ötlete mi
> lehet a gond?

Ez meg programhiba. A std. error kimeneten van valami hibaüzenet, és a
program elszáll (perl program esetében ez van, márpedig az owm az).
Nézegesd a program logjait (ha vannak neki), illetve a webszervered
error logjait.