Hi,

Szerintem legyen. Kicsit bovebben: az utf8 azert nem valami fene uj dolog,
es lassan mindenki es mindenhol azt hasznal, igazabol azt sem ertem, eddig
ez miert volt problema, max nehany prehisztorikus software nem boldogul
vele. Raadasul az, hogy milyen a kodolasa valaminek az egy dolog, normalis
MUA nyilvan ugy fogja lerenderelni, hogy a user arcaba mar olyan kodlappal
nyomja, amilyen a terminale (marmint ha vmi terminal alapu MUA-rol beszelunk
most, es nem grafikusrol pl, ott meg szerintem meg kevesbe szamit). Ez kb
olyan, mintha a "quoted printable"-t nem engednenk, mert hogy valaki ha
telnet-ezve jatszik pop3-at, akkor hogy nez az ki neki, szegeny nem tudja
elolvasni :) Igazabol imho mar arra kell vadaszni, ahol _nem_ utf8 van,
szoval en nem latom okat, miert lenne ez baj pont itt.

--
- Gábor