On Tue, 5 May 2009, Gabor HALASZ wrote:

> Mi koze van a t-nek ahhoz, hogy a kerneled invalid packetet allit elo?

Valakire fogni kell ;-)
Komolyra fordítva ugyanezzel a NAT+tűzfalszabályokkal másik hálózatból
megy a fenti oldal, mig innen nem.

> Kifele menne a csomag, te bontanal, de invalid lesz. Nem csak nat-nal

Eddig felfogtam, bár már az is gyanús, ugyanis a kifelé menő 443-as TCP-t
egyébként engedem, szóval nem is kellene ilyesmit látnom - imho.

> fordul elo, nalam a lokalisan generealt csomagok kozott is van egy halom
> ilyen. De nem hiszem, hogy ez lenne a gond, egyreszet ismetel, mert tcp,
> legfeljebb nem latod, mert nem lesz invaid, a fin ack ugyis csak a tcp

Igen, ez magyarázat lehet a "nem mindig dobálja" jelenségre.

> session lebontasahoz kell, addigra a http forgalom mar atment, masik layer.

Igen, ezt néztem én is, de ha a http átment, akkor a böngészőben már
valami változásnak jelentkeznie kellene talán, de mégsincs változás. :-(

> http://www.freesoft.org/CIE/Course/Section4/11.htm

Köszönöm!

Annyi érdekességet még hozzátennék, hogy bejelentkezéskor átdob
https-re, amire nálam speciel panaszkodik, hogy hibás a tanusítványa.
Ahol pedig a fenti hibás csomagokat generálja ott pedig el sem jut idáig,
nem panaszkodik, Természetesen ellenőríztem nincs kézileg telepítve a
böngészőben.

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar