2009.05.14. 11:16 keltezéssel, Gabor HALASZ írta:
> winscpvel csak elboldogul, ha ftpzni tud.
Amikor arra a kérdésre, hogy milyen e-mail klienst használ az a válasz:
Hát duplán kattintok, akkor nincs sok remény. Próbálom inkább a meglévő
rendszert biztonságossá tenni, minthogy a felhasználókra erőszakoljak
valamit.
> Ajve....Ez valoban rosszul hangzik, es nem a szokasos kod injection,
> amirol beszelunk neked. Milyen apache? Milyen disztribucio? Ezek
> megvoltak: http://httpd.apache.org/docs/2.0/misc/security_tips.html? Az
> apache userenek mi a shellje? Csinalj chrottban egy komplett
> installaciot valami tiszta forrasbol (akar masik gepen) es futtasd abban
> az apacheot.
Apache 2.2.11, csak a szükséges modulokkal.
Distrib debian etch
Security tips-ben javallotakat megcsináltam.

Üdv,
Igor