Hi!

Adódott egy probléma: hw raid vezérlő, benne 4x750GB (698) diszk,
raid5-ben, ami ugye nettó 2.05TB, ami pedig >2TB.

A probléma, hogy erre a "normál" PC-s partíciós táblával nem lehet
partíciós táblát csinálni, mert annak van egy 2TB-os limitje.

Mivel ezzel egy gép lett bővítve most nem estem kétségbe, mert figyelmen
kívül hagytam a pvcreate nyűgjét, és a diszkből csináltam PV-t, és úgy rá a
kötetkezelés, bootolni meg bootol a mellette levő scsi vezérlőről.

De az a kérdés, hogy mi lenne a teendő, ha csak ez a tömb lenne a gépben,
és bootolnom is kellene róla?!

Futott már bele vki. ilyen problémába?
Milyen partíciós séma van még, amit PC biosa be tud bootolni, de képes >2TB
lemezt kezelni?

Üdv:Gyur!