Szima Gábor wrote:
> Sziasztok!
>
> Sajat forditasu 2.6.29.3 kernel, nincs initrd, statikus ide/scsi
> vezerlo + md (raid1) + ext3 fs.
>
> Indulas utan diszkeket megtalalja, raid-et osszeallitja (md0), viszont:

> md: created md0
> md: autorun DONE
>   md0: unknown partition table
>

> uzenet fogad.
>
> Kiprobaltam SCSI (MPT) es IDE diszkekkel is, kulonbozo gepeken
> (ujabb IBM szerver, regebbi Compaq PC), de ugyanez a helyzet.
>
> Ez az uzenet a fs/partitions/check.c -ben generalodik.

Es?
         if (res > 0)
                 return state;
         if (err)
         /* The partition is unrecognized. So report I/O errors if there
were any */
                 res = err;
         if (!res)
                 printk(" unknown partition table\n");

Ha jol ertem, ez nem hiba.

> Mi okozhatja azt, hogy egy md logikai device-on particiot keres?
>
> Bug, feature? Valami kimaradt, vagy epp feleslegesen van benne?

Valamelyik kernelfejleszto megnezett egy operacios rendszert, es
probaljak utana csinalni. A rendesebb unixok 1 particiot hasznalnak csak
a diszken, es azon slice-okat alakit ki (ha kellenek egyaltalan, de mar
ez is elmuloban), igy nem kell a 40 eves technologia limitacioival bajlodni.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>