On Fri, 26 Jun 2009, Zs wrote:

> Tartok tőle, igen. Ahogy az eredeti kérdezőnek, úgy nekem is az kéne,

Igen, sajna nem jó. Ha nem néztem el, akkor ezt a leírást a felhasználók
LDAP-ból vevéséhez használtam, ott auth-ról egyáltalán nincs szó (ha mégis
akkor a bekezdés érdekelne).

> hogy SMTP authentikáció történjen és ehhez kéne kihalászni az adatokat
> az LDAP-ból. Ez a leírás viszont arról szól, hogy a levél továbbitáshoz
> szükséges adatokat hogy kell elővenni...

Igen, szerintem is.

> Van egy olyan vad gyanúm, hogy saslauthd lesz belőle - de még nem
> kapkodom el...

Tegnapi google után a SASL elengedhetetlennek tűnik szerintem, viszont
ezzel összefüggésben is mindenhol cyrust, dovecot-ot esetleg PAM-ot ami
LDAP-ból veszi már a felhasználókat emlegetnek.
Egy levlistán találtam hasonló kérdést 2008. augusztusban, ahol a válasz
az volt, hogy már talán megoldották, "csak" nem rakták még bele a
SASL-ba/postfixbe(?). A közel 1 éves távlat ad egy kis reményt, de még
keresni kell... aki tud esetleg megoldást kérem ne tartsa vissza.. ;-)

Előre is köszönöm!

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar