Sziasztok!

OpenSWAN-nel van egy kis gondom. Összehekkeltem egy jó kis config fájlt,
amivel csatlakozni tudok a céges routerre, és működik is rendesen.
Egyetlen dolog furcsa, hogy a windowsos kliensek a remote subnetből
kapnak egy IP-t manuálisan vagy DHCP-vel, viszont az én IPSec
configommal a saját oldali IP-mmel látszom a túloldalon.

Tehát a túloldali subnet a 192.168.0.0/24, és nekem vmi olyasmi IP címet
kéne kapnom, hogy pl. 192.168.0.111. Ehelyett a remote gépek
192.168.101.29-nek látnak engem, ami a gépem lokális IP címe a saját
LAN-omon.

Meg lehet oldani valahogy, hogy a remote oldalon nekem is egy custom IP
cím látszódjon? Vagy erre az OpenSWAN nem lesz jó?

Itt a configom (vágott verzió):
conn testvpn
    type=tunnel
    authby=secret