Sziasztok!

A korabbi backup megoldast akartam atvarialni, de elneztem egy helyen,
es a regi backupot mar letoroltem, az uj meg nem volt kesz, az eredeti
diszkre meg lefutott egy mkfs.ext3

Ugyan nagyon regen olvastam a unixok filesystem szervezeserol, es nem
tudom, hogy az ext3 ezt mennyire koveti, de azt remelem, hogy az
adatblokkok lancolva szepen megvannak a lemezen, csak az inode-ok
torlodtek, es ezert pl. nem lehet tudni, hogy melyik file hol kezdodik,
melyik adatblokkban.

Gondolom a konyvtar struktura egy resze is megmaradt, de inode-ok
nelkul ezzel valoszinuleg semmit nem erek.

Namost talaltam egy csomo programot a neten, amik fajlokban mintakat
keresnek, es pl. kepeket, meg ilyesmiket tudnak levadaszni.

Olyan programot, ami azt igeri, hogy unformatot csinal, csak egyet
talaltam, windows alol fut, logikai koteteket nem kezel (de image fajlt
igen), es penzes... ezt meg kiprobalom ma (a trialt), csak eloszor kell
keszitenem egy particiot, amit lat, es ratenni az image-et.

Ami mindenkepp kellene, azok az oracle adatfajlok. Ha az nincs meg,
akkor nehany hetnyi munkat irhatok ujra. A mintakereso programokban
ilyesmit nem talaltam.

De persze a legjobb lenne valami linux alol futtathato program, ami
vegigtekerne a lemezen, es kigyujtene, hol vannak a fajl lancok.

Tud valaki ilyesmit?

Vagy tud valaki olyan okot, ami miatt ez nem mukodhet?

Udv,