Üdv mindenki.

Szóval adott egy Ubuntu 8.04.2  i386 + vmware server 2.0.1

Telepítéssel minden ok is.
De amikor egy adott esetben Win2003sbs -t felrakunk és elindul az eth0
amire a vm bridge -l félőrült módjára dobálja el a bejövő csomagokat.
Menni megy el is lehet érni csak ugye a sok csomag dobálás miatt nagyon
lassú.

Az szerintem biztos hogy a vm bridge interface és az eth0 között van
gond mert akkor is dobálja a csomagokat ha kihúzom a a kábelt  a gépből.

Neten keresgettem de hasonló dolgot még csak nem is találtam. Tűzfal még
nincs is rajta jelenleg ACCEPT input output és FORWARD is.

Van valakinek bármi hasonló tapasztalata, esetleg lehetséges megoldása?

Segítséget előre is köszönöm.