Tavoli geprol probalnek GLX-es alkalmazast futtatni, de a teszteles soran
(glxinfo, glxgears) folyton ebbe a hibauzenetbe botlok. HOgy kell ezt
csinalni?

Amit probaltam: a tavoli gepen engedelyeztem az xdmcp-t (gdm-ben),
es a helyi gepen a gdm-et ugy inditom el, hogy
0=Terminal -query $remote_x
szerepel a gdm.conf-ban. Szepen be is tudok jelentkezni, de az (AI)GLX nem
muxik... (ld. hibauzenet)

A /dev/dri/card0 mindket gepen 666 modu, a helyi gepen az Xorg.0.log-ban
latszik is a "Failed to authenticate nn" uzenet...
Esetleg a tavoli gepen kellene meg a gdm.conf-ban valamit engedelyezni?
Vagy hogyan kellene ezt gdm nelkul, natur megcsinalni, tesztelni?

TIA,
--
sZs