On Thu, Jul 16, 2009 at 11:03:56AM +0200, PÁSZTOR György wrote:
> Hi!

> Konkrétan mi az adddefaultcharset értéke?
> on, off, vagy utf-8, esetleg iso-8859-2?
>
> Mind mást jelent!

Mind probaltam, semmi valtozas, ha html rosszul jelenik meg.

Ill. annyi valtozas van, hogy az elobb meg ki/be tudjam kapcsolni az
adddefaultcharset-tel, hogy kuljon a webszerver vagy ne charset-et,
most akarmit allitok, mindenkepp iso-8859-1-et kuld. Ettol fuggetlenul
a html nem jo, pedig azzal kellene ugye jonak lennie.

Neha az az erzesem, h en benazok, neha az, h nem..

tompos