Mészáros Csaba írta:

> Jó leírom itt is, mert a kezdőn már kínlódunk egy ideje.
> Biosban beállított időpontra bekapcsol a gép. (RTC alarm)
> Nincs a gépnél senki aki bejelentkezne.
> De azért kapcsolt be a gép mert van egy mencoder parancs amelyet egy
> felhasználói script készített és betett a felhasználó crontab-jába egy
> időpontot is hogy a parancs akkor fusson le.
> Nevezetesen vegye fel a műsort a tvből. (tvkártya rulez)
> S persze ha végzett a felvétellel, akkor álljon le a gép hogy ne zabálja az
> áramot.
> Mindezt nem rootként szeretnénk végrehajtani, mert úgy működik.

> [...]

Felhasználónak nincs joga halt-olni konzolból (IMHO). Mi lenne, ha
sudo-val adnál neki jogot, és avval hívná meg? Nyilván a sudo-t
NOPASSWD: -vel kell csinálni ehhez.
Esetleg az egészet olyan user nevében futtatni, aki pl. loginolni nem
tud, de a cronjobot futtatni le tudja, mencodere működik jól (megfelelő
csoportok tagja), tud írni, ahová kell, és sudo-vel neki adsz engedélyt
a haltra.
A másik usernek meg engedni kell szerkeszteni a spec user cronját.