2009.09.22. 10:30 keltezéssel, LiRul írta:
> Kb. azok, amiket fentebb irtam mint elvarasok az uj rendszerrel
> kapcsolatban. Azaz:
>
> - egy feluleten valo attekintesi lehetoseg
> - 1 percesnel joval gyakoribb poll/push interval
> - service heal kepesseg

Zabbix ezt mind tudja (mint már más is mondta), kliensre semmi nem kell
csak a zabbix agent. A többit a szerver oldalon állítod a webes gui-n.
Akár a "heal"-t is, nem kell a klienshez hozzányúlni.
Nálam nem monitorozik csak 23 szervert, de semmi problémám nem volt még
vele. Kliens oldalon nem jelent terhelést, pedig vannak 5sec-es pollok
is. Riasztást meg SMS-ben oldottam meg, clickatell-el.

Volt egy idő mikor powerdns superslave egy bug miatt 1-2 óránként
lehalt, ott bizonyított a heal is, nem kellett külön monit-ot configolni.

Igor