On Sat, Oct 24, 2009 at 10:37:15PM +0200, dr Zana János wrote:
> Windows Domain beléptetéses rendszert építettek ki. Ebben a környezetben
> akarok linux lenny alatt dolgozni (desktop).
> A munkacsoportok neve eltérő.

Domain vagy munkacsoport? A ketto nem ugyanaz.

> A CUPS nyomtatás néhány hétig működött nekem így:
> smb://passwd:u...@workgroup/szerver_IP/nyomtató
> Amikor ez a lehetőség megszűnt, felraktam ninden felrakhatót,

Mit jelent az, hogy megszunt?

> Néha elkészíti nekem a debug kimenetet, de annak nem tudom értelmezni a
> sorait. Ami gyanús benne, hogy authentikációt emleget.

Es ha esetleg mas ertelmezni tudna? De a listan viszonylag
kevesen gondolatolvasok (tudomasom szerint)...

> Ezt speciel nem értem, mert Windows alatt nincs semmilyen különleges
> authentikáció. Ha valaki ismeri a domain-es hálózatok felépítését,
> legyen szíves megdobni néhány releváns résszel. Legalább, hogy mire
> keressek rá a NET-en.    Üdvözlettel  János
>
> U.I. Windows alatt be kellett állítanunk valamit, hogy ne kérdezze le a
> nyomtató állapotát. Ehhez én nem nyúlhatok, mert ez a
> rendseraminisztátor jogosultsága. És ilyen egyetlen linuxos programban
> sem telálható.

Amit leirtal, abbol szamomra nyilvanvalonak tunik, hogy
valamilyen azonositas szukseges a nyomtato hasznalatahoz. Mivel
nem tudod, hogy milyen, keves eselyed van megcsinalni, tehat azt
kell kideritened eloszor, hogy mi szukseges a nyomtato
hasznalatahoz. Sajnos ennek a nyomtatonak a manualjat nem
talaltam letolthetoen a neten, csak fizetos oldalakon, igy meg
sem tudtam nezni, hogy mire kepes...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga