Kónya Zoltán wrote:
> lame delegation
>
> vagyis a pinklemon.net DNS szervere nem megfelelően van beállíva/not
> authorative!?

Vagy nem vettek fel ra a rekordot, vagy nem authoritative-en.

> és mi ez a "unexpected RCODE (SERVFAIL)"?
> olvasgattam neten, és bizonyos helyeken betörési kísérletekkel hozták
> kapcsolatba?

A SERVFAIL nem unexpected rcode, gondolom a isc ujabb agyhalala,
ignoralando (a bind-del egyutt). Azt, hogy a neten a sok hulye mit irkal
ossze dns hibak teren, nem mervado; azok sem ertenek hozza, akiknek
kellene (lasd pl isc, dnssec).

> akkor már csak azt kell kiderítenem, hogy mért fordul a szerverem
> állandóan pinklemon dns szerveréhez

Pl bongeszes kozben pinklemon.net-re mutato link van valahol, es a
hulye browser (mozilla) prefetchel esz es keres nelkul.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>