On Tue, 10 Nov 2009 11:40:25 +0000 (UTC), Kiss Gabor wrote:

>Hmmm... most, hogy belegondolok, egy variációt még nem próbáltam ki.
>boot: extended1
>LVM: extended2

Nem egészen így gondoltam: az extended az a 'konténer'-partíció (ami a
konkrét esetben az sda4 lesz), a logikaiak pedig (amit írsz) sda5 és
sda6. A telepítésnél pedig a grubot az sda4-re kell tenni, nem az
MBR-be!
Persze mindez csak akkor érdekes, ha érintetlenül kell hagyni az MBR-t.
(Nem tudom, az ilyen recovery-megoldásokat befolyásolná-e, ha
megváltozik.) Ha nem, akkor mehet oda a grub, az összes többi meg
logikaira.

Nemes Szabolcs

believed to be clean.