Sziasztok!

Zoltán Gerendás írta:

> Érdekes ;)
> Eddig 25 Mb-s csomagom volt és sokszor simán jött a 25 Mb körül.
> Nyilván nem mindig.
> Tegnap este csúcsidőben és ma reggel amikor alig használják
> mértem. Mind két esetben ~ 20 Mb volt.
> Ugyan akkor este winxp -n mérven jött a 30 Mb.
> Win 30 linux 20 ???? miért???
>
> A 60 Mb -et meg sehogy se tudtam megközelíteni!

Én a következő érdekeset tapasztaltam 120MB-es UPC-vel. (gigabit a modem
és a linux között).
Linux alatt a dhcp szerver állandóan 576-os MTU-t adott a gépnek.
A net működött, sebességet nem mértem ugyan, de ránézésre sem volt túl
gyors,
viszont a kicsi mtu miatt a mögötte lévő natolt gépeken szinte semmi...
Miután beállítottam, hogy mtu-t ne kérjen dhcp-n és visszaállítottam
1500-ra, azóta
80-100 MBit között szépen megy....

Üdv:

Attesz