On Sat, 5 Dec 2009, BEREGNYEI Balazs wrote:

> Ha viszont a /etc ramdisken van, akkor menet kozben kisse nehezkes ugy
> valtoztatni barmelyik szerverprogram konfigjan, hogy a valtozas boot
> utan is megmaradjon: /etc-bol menteni mindent, ami menet kozben
> megvaltozott (pl. resolv.conf), aztan /etc-t umountolni, flash-t rw-be
> kapcsolni, modositani, ro-ba kapcsolni, /etc-t vissza ramdiskre,
> valtozasokat visszairni, bemountolni.
>
> Nincs valami elegansabb modszer erre? Ti hogy csinalnatok? Az en modszerem
> ganyolasnak tunik.

Volt regen egy sarge-os tuzfalam, az mukodott hasonloan. cd-rol bootolt,
pendrivertol vagy floppyrol mergelte az /etc -t, es ramdiskbol futott.
volt ra tool, ami egy mukodo rendszerbol legyartotta a cd-t, meg intezte
az irhato mediara mentest es merge-t.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day