On Fri, Dec 18, 2009 at 05:08:24PM +0100, Gabor HALASZ wrote:

> Milyen segitseget varsz a fogalmi tevedes tisztazasan kivul? A megoldas

Most irom harmadszor, az erdekel, hogy mi a kulonbseg akkor ha be van
kapcsolva es ha nincs. Hogy viselkedik ilyenkor a kliens es a szerver
a leirt korulmenyeket figyelembe veve.

> termeszetesen imap hasznalta lenne, plane, hogy leave messages on
> server-t hasznalsz.

Egyreszt mint irtam, courier-rel nem volt ez a problema, a kliens
oldalan semmi nem valtozott, tehat szerveroldali kell, hogy legyen a
megoldas.

Masreszt nem en hasznalom, a user, nincs rahatasom, mit, hogyan
hasznal.

Harmadreszt az outlook imap kepessege csapnivalo, rosszabb, mint pop3
klienskent.

Negyedreszt nem ugyanazt ered el azzal, ha imapot hasznalsz, mintha a
pop3+leave messages on server beallitast.

A vegeredmeny az, hogy pop3-mal es outlookkal kellene megoldani azt,
ami korabban mukodott egy masik szerverrel.

> Melyiket a kettobol? Ha az uidl cachet kikapcsolod, akkor nagyobb load
> es kisebb performancia, ha atirod a formatumat, akkor nagy kavarodas,

A courier nem csinal ilyen cache-elest? Lehet az a kulonbseg es azert
mukodik azzal jol?

Mas hasznalja a dovecotot igy? Milyen uidl formatummal?

Udv,

tamas