On Sun, 3 Jan 2010, Vizipók wrote:

> Nekem ezzel és 2.6.26 -os kernellel m?ködik:
> http://www.ab9il.net/linuxwireless/rt73-k2wrlz-3.0.3.tar.bz2

Kiprobaltam, ezzel se latja az rt73 az AP-t. Mintha a titkositas nem
menne, lasd lent "Encryption key:off" az iwconfig kimeneteben.
Pedig lefutott az osszes iwpriv, WPA2PSK + AES-t hasznalok.
Vajon mit ronthatok el?

#iwconfig rausb0
rausb0    RT73 WLAN  ESSID:"ehome0"
           Mode:Managed  Frequency=2.412 GHz  Bit Rate=54 Mb/s
           RTS thr:off   Fragment thr:off
           Encryption key:off
           Link Quality=0/100  Signal level:-121 dBm  Noise level:-143 dBm
           Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
           Tx excessive retries:0  Invalid misc:0   Missed beacon:0