On Tue, Jan 26, 2010 at 04:15:05PM +0100, Gabor HALASZ wrote:

> Mindent ki lehet varni, de a multicastolo szervernel gyakorlatilag
> allando a telepitesi ido, broadcast nelkul a gepek szamaval aranyosan
> csokken (egy kliens is ki tudja tolteni a gigabites ethernetet), szal
> majd eldonti a kedves kerdezo, mi kell neki. (amugy az altalad javasolt
> clonezilla is multicastol :)

Nem feltetlenul. Mindenesetre 16 kliens _nem_ fog lassan telepulni
multicast nelkul sem.

Lehet, hogy nekem csak azert nem volt lassu, mert mire elinditottam
volna annyi klienstţ arra az elsok mar be is vegeztek, de a lenyeg,
hogy nem sikerult parhuzamosan anyi klienst osszehozni, ha nem
kuzdottem erte kulonoskeppen.

tompos