Sziasztok!

Ebayon 20eFT környékén árulnak arm procis netbookokat, Windows CE-vel. Egy
hete folyamatosan keresem, hogy hogyan lehet ezekre a gépekre linuxot tenni.
A gép adatai:
Audio: VIA VT1613
Processor: VT8500 0929CD
Flash: Samsung 949 K9GAG08UOM 7CB0
Network: Pulse H1102NL
USB: GL850A MN2FA01G11
RAM: hynix H5PS1G63EFR
Tochpad: HT5330PX (?)
WiFi: BL-RT-3070-50; Ralink RT20702; P1N0930F0
VT6103X
E316362

Ami működik:
- a gép bekapcsolásakor, ha SD kártya van benne, akkor azon a script
könyvtárban levő scriptcmd lefut. (U-boot, ha minden igaz)
- Ezzel a módszerrel a Windows CE visszaállítható, illetve néhány linux
disztró feltehető, de ezek mind behalnak, mert nem ilyen gépre készültek.

Pár infó a dologró: http://tails92.sepwich.com/files/easypc/
Angol fórum: http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=8686989

Hogyan működik a dolog? Van valami tippetek, hogyan lehetne linuxot feltenni
rá?
Elég nagy az érdeklődés ilyen téren, hiszen linuxszal már nagyon jó lenne a
gép, Windows CE-vel meg használhatatlan.

Kb. úgy gondolom, hogy egy komplett linuxot kellene erre a hardverre
lefordítani, de hogy ez hogyan működik, illetve egyáltalán jó-e az
elképzelés, azt nem tudom. Vagy ez nem ennyiből áll?

Remélem valaki tud segíteni. Akár kölcsön is tudom adni a gépet.

Máté