On 2010.05.10. 0:12, Medovárszky Zoltán wrote:
> Sziasztok!
>
> Egy  Ipsec VPN kapcsolatot kellene felépítenem pár fejlesztőnek a cégnél.
>
> A másik oldaltól ennyit kaptam:
>
> Authentication - Preshared Key
> Algorithm - SHA/HMAC-160
> Encryption - AES-256
> Diffie-Hellman Group - Group 2 (1024-bits)
> Lifetime Measurement - Time
> Data Lifetime - 10000
> Time Lifetime - 3600

Ez nagyjabol a default ike parameterek. Mondjuk nalad is phase2-re
panaszkodik, ez elvben rendben van, ezek a phase1 parameterei.

> Plusz természetesen kaptam egy IP-t és egy preshared key-t.
>
> Xauth nincs.
>
> Amiket próbáltam:
>
> Linksys rv045 routerünkkel kapcsolódni - fail

Ez eleg gyakori a home/soho routereknel.

> Az egyik linux boxon a Linksys mögött:
> racoon - fail (de ezt nem is erőltetném)
> cisco vpnclient 4.8.0.1 - fail
> vpnc 0.5.3 - fail
>
> Windows boxon
> Cisco VPN client 5.0.07.0290
>
> Racoon logban Cicsco-unity szerepel, ez alapján gondolom valami PIX vagy
> ASA a másik oldal.
>
> Ami igazán kiveri a biztosítékot, hogy a megadott paraméterek még hírből
> sem állíthatók a cisco vpnclient-ben (windowsosban sem) sem a vpnc-ben.

A cisco clienthez nem adnak betoltheto configot? A vpnc tudtommal nem
tud psk without xauth-ot.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>