> Hogy hogyan csinálod meg azt nem tudom, de ha magyar ékezetes aláírás
> lesz, akkor nagyon csúnya tud lenni egy utf8 levél alján 8859-2 aláírás,
> és fordítva. Azt hiszem valamelyik buta windowsos vírus szűrő csinál
> ilyen rondaságot. Csak így halkan partszélről mint jó tanács...

<IMHO>
És ha központilag biggyesztesz bármit a levéltörzshöz, garantáltan
széttöröd az aláírt (digitálisan) levelek biztonságát.
Az esetlegesen titkosított levelekről nem is beszélve.
Ha meg ezekhez nem nyúlsz, akkor az megint a policyt fogja sérteni, ha a
user nem teszi oda, mielőtt elküldi.
Kliens oldalon kell ezt jól beállítani, és megkövetelni a használatát,
az nem okoz gondot.
</IMHO>