On 8/4/2010 8:54 PM, Laszlo Beres wrote:

> Van hozza jopar feature, ami enterprise-ban jol jon: javas console,

Ezt olvastam, de a java nalam nem jo pont; (en ezzel szoktam:
http://ldapadmin.sourceforge.net/), de sok esetben a grafikus frontend
kifejezetten hatrany, plane ha sokszor kell ugyanazt elvegezni.
Ennek a frontendjevel vajh lehet openldap-ot adminisztralni? Ahogy
atfutottam a howtokat, eleg nagy mertekben kompatibilis az openldap-pal.

> server monitoring

openldap-ban is, a munin olyan csoda grafikonokat rajzol belole, hogy
orom nezni.

> es backup/restore, replication monitoring, nagyon jo
> Windows sync.

A win sima ldap, csak nincs anon auth.

> Az openldap is jo, nyilvan sarkitottam korabban, de az FDS-t tenyleg
> egyszeruen lehet menedzselni, ha ez az igeny.

Tenyleg erdekel a kulonbseg. Akkor kerdezek meg konkretat is, amit
hirtelen nem talaltam a linken (neked meg hivatalbol kell tudni :-)
smbk5pwd overlay van hozza? A cn=config-ot milyen mertekben lehet online
manipulalni? A crl-t reload-dal ujra tudja olvasni vagy csak restart-tal?