On 2010.08.11. 14:13, Papp Tamas wrote:

> Akkor a masik 4 vinyora is jonne a hiba ebben az esetben, szerintem.

Valoszinuleg kaptal egy sorozat selejtes lomot, amit kiloptak a
selejtraktarbol es eladtak valami csempesznek, igy vegul kikotott egy
hazai nagykerben, mint tutijo. Mint amikor anno Fehervaron gyartott az
ibm hdd-t, es mindenhol lehetett kapni felaron uj hazai gyartasu ibm
hdd-t, igaz, mind selejtes volt.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>