On 2010.08.16. 8:56, Makó Gábor wrote:

> Gabor HALASZ irta:
>   >  Azt, hogy az ldap es a libdb jol mukodik, nem a port hibas,
>   >  sot ahogy latom, a service restart is jo, igy az initscriptje
>   >  is. Meg kellene nezni a konzolt shutdown-kor, hogy tenyleg
>
> Marmint hogy a "vzctl stop 102" közben?

Jotol kerdezed....Na jo, kerestem egy vzctl mant a neten, es igen,
ekozben, gondolom valahol latni a virtualis gep konzoljat. Azt is meg
kellene nezni, hogy amit latsz, kulonbozik-e attol, ha halt-tal
leallitod a virtualis gepet a konzoljarol.

>   >  leallitja-e + az initscript stop vegere egy sync parancs.
>   >

> Mármint ide?
>
> # openldap 2.4.x /etc/rc.d/init.d/ldap
> function stop() {
>       # Stop daemons.
>       prog=`basename ${slapd}`
>       echo -n $"Stopping $prog: "
>       killproc ${slapd}
>       RETVAL=$?
>       echo
>       [ $RETVAL -eq 0 ]&&  rm -f /var/lock/subsys/ldap /var/run/slapd.args
> [...]

Nem egeszen, a return ele. Megneztem ennek a killproc-nak a manjat is,
be kellene irni valami -d 10-t (vagy nagyobbat), mert lehet, hogy a
default 5s keves, az ldap szeret mindent a cacheben tartani, lehet, hogy
shutdown-kor a terhelt io miatt nem tudja az egeszet flushni a diszkre.
De ezek csak otletek, merte tapogass.

> [...]
>       echo -n $"Stopping $prog: "
>       killproc -d $STOP_DELAY ${slapd}
>       RETVAL=$?
>       echo
>       if [ $RETVAL -eq 0 ]; then
>           if grep -q "^replogfile" /etc/openldap/slapd.conf; then
>               prog=`basename ${slurpd}`
>               echo -n $"Stopping $prog: "
>               killproc ${slurpd}
>               RETVAL=$?
>               echo
>           fi
>       fi
>       [ $RETVAL -eq 0 ]&&  rm -f /var/lock/subsys/ldap /var/run/slapd.args

Ez ugyanaz, csak le tudja allitani a slurpd-t is, ha kell; de ez mar
regen nem aktualis, senki nem hasznal mar aszinkron replikaciot.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>