Van valakinek a Samba es Cups HOWTO-kon kivuli valami hasznalhatonak
tartott leirasa, hogy hogyan celszeru egy nehany nyomtatos, ~30 gepes
kornyezetben a cups-ot illetve samba-t beallitani?

A linux-os resz szerintem OK, a gond a samba-n keresztul csatlakozo win*
kliensek kiszogalasaval van (foleg XP, de van Vista es W7 is...).

Nagy kerdes meg,  hogy a win-es kliensek hogyan kezelhetik az
elkuldott job-okat...? A gepen sambas user azonositas van (van megosztott
filerendszer: homes, netlogon, stb.).

Mig be nem jott a Vista, es csak winXP (meg egy-ket win98) volt, addig
mukodott a szerverrol lekerheto driverek modszer (ahol egy-ket default
beallitast is at lehetett adni), de ezt most macerasnak erzem illetve van
(volt?) olyan kliens konfig, ahol ezt nem is lattam megoldhatonak, mert
nem letezett(?) a driver megfelelo cups verzioja... (Szoval nem latom
igazan azt sem, hogy hogyan celszeru lekezelni, ha pl. kijon egy ujabb M$
verzio, ami ujabb drivereket hasznal...)

--
sZs