On Mon, Sep 06, 2010 at 12:54:35PM +0200, Gabor HALASZ wrote:

> Nem tudom, mi az az ingo, sot azt sem, hogy mi koze a sieve-nek a

Az ingo a horde sieve kliense, vagy pluginje, vagy nem tudom, mi a
helyes meghatarozas.

> roundcube-hoz (bar a usereim is roundcube plugint hasznalnak a sieve

A roundcube-ban lehet beallitani a szabalyokat.

> scriptek manipulalasara), mert a sieve az mda kornyeken szokott futni, a

Akkor megiscsak tudod.

> roundcube pedig mua, es szabvanyos (legalabbis rfc van rola), igy erteni
> kellene midenkinek.

Kellene, de nem teszi.

> Szoval egy picit bovebben ird le, mit akarsz :)

A roudncube managesieve pluginje nem erti az osszes sieve
command-ot(?). Ugy tunik, ezert (sem) mukodik az altala amugy
felajanlott import.

Egy tobbe-kevesbe mukodo megoldas:

1. Az ingo.script nevu a file-t (en cyrus-imapd-rol migraltam) a
megfelelo helyre kell masolni, ahol a dovecot managesieve (ezt nem
irtam) keresi. Dovecot eseten ingo.sieve neven kell odamasolni.

2. A roundcube-ba installalni kell a sieverules plugint, ami kb. a
managesieve egy kicsit rondabb, de tobbet tudo valtozata.

3. A roundcube-ban a Filters-re kell menni. Itt beszol, hogy nincsenek
filterek, viszont talalt egy uj ruleset-et, installalja?

Kb. ezzel kesz is.

udv,

tamas