On Wed, 29 Sep 2010, Moczik Gabor wrote:

> Nálam megzakkant hálókártya miatt volt ugyanilyen jelenség.

Probakepp betettem egy teljesen mas tipusu kartyat, ami raadasul 10-es
volt (RTL 8029). Ugyanaz a helyzet, csak a drivere ki is orditott
idonkent:

NETDEV WATCHDOG: eth1: transmit timed out
eth1: Tx timed out, cable problem? TSR=0x16, ISR=0x0, t=23.

Most kapott egy uj vegpontot, amivel valamivel jobb a helyzet, 2 napig nem
akadozott, de orankent 1-2 frame es nemi overruns hiba keletkezik.

Elkelzelheto ilyen gond PC vas hibabol, vagy ebbol 100% bizonyossaggal
megallapithato, hogy a halozat (kabel+switch) a ludas?

                                                                -Sygma