ha a probléma még továbbra is megvan,
kérdés: lehet-e routert rábírni távoli naplózásra,
vagy másik routert alkalmazni, ami azt tud?
(vagy 2 hálókártyás linuxot routernek.... :D)
legrosszabb esetben (ha nincs linux a közelben) winsyslogot installni
(de az már másik listára való...)
logok nélkül sajnos sötétben tapogatózunk... :(

udv,
Attila