> Nem vagyok biztos benne, hogy ilyet lehet, a sieve a mailheader-t
> dolgozza csak fel, es az alapjan keletkezik valami response, arrol, hogy
> mi van a storageben, nem sokat tud.

Elég is lenne, ha a Message-ID headereket begyűjtené folyamatosan, ahogy
a vacation és redirect action esetében, és ha a következő bejövő mail
ID-je megvan, egyszerűen eldobná.

> Ezt nem egeszen ertem, hogyan, mert a vacation extension-ban (rfc-5230)
> nincs szo ilyesmirol.
> Ha ugyanazt olvasom, amit te
> (http://wiki.dovecot.org/LDA/Sieve#Vacation_auto-reply-1), akkor ez csak
> azt akadalyozza meg, hogy naponta beallitottnal tobbbszor kuldjon
> ugyanannak vacationmsg-t.

Igen, erre gondoltam. A működési elv hasonló, mint amire szükségem
volna. A .dovecot.lda-dupes fájlba gyűjti a Message-ID, feladó és
címzett hármast. Ha ezalapján egy ismert email jön, adott napig nem
küldi a vacationmsg-t.

A lényeg, hogy azt szeretném megoldani, amit eddig maildroppal így
csináltam:

`reformail -D 8000 /home/vpopmail/domains/nexum.hu/duplicate.cache`
if (( $RETURNCODE == 0 ))
{
     to "/dev/null"
}