On Mon, 7 Feb 2011, Lajtmail wrote:

> Gyakorlott Ekiga felhasználókat keresnék, beállítási problémák miatt.

Nem mondhatnam magam gyakorlottnak, de konfiguralgattam mar parszor...

> Eleddig a Google találatok nem vezettek eredményre.
> A "sip:regisztrált_név kukac ekiga pont net" + tárcsázás azt mondja a
> felhasználó nem elérhető, holott igen.
>
> A címjegyzék/Ekiga címtár felvétele után, kereséskor több azonos nevű egyén is
> található és nem látok semmilyen részletet, tehát honnan tudjam hogy ki az
> akit valójában keresek? Ugyanis csak név látható, és semmi más.
> (Arról nem is beszélve, hogy az ékezetekre fittyet hány..)

Nálam (debian, squeeze, ekiga-3.2.7) az ékezetek jól látszanak, bár van
néhány ő-s név, amin meghasal...

Jobb gombbal vedd fel a nevet a partner listádba, aztán a partnerlistából
nyisd meg megint jobb gombbal szerkesztésre a kérdéses partnert. Ekkor
nálam látható a sip address...

--
sZs
szaz...@ekiga.net