Norbert Vastagh wrote:

> De ettől még hogyan oldódik meg az a probléma, hogy egy gépen,
> egy samba a különböző IP szegmensekben különböző beállításokkal
> működjön?

Teljesen különböző beállításokkal (mert eredetileg nem ezt írtad), vagy
csak innen-onnan meg közösen elérhető megosztásokkal?

Az utóbbi nem nehéz, hosts allow és hosts deny megadható megosztásra is.
Gyakorlatilag csak egy samba szerver kell, és az IP címekkel megoldod
hogy ki mit érhet el.

Ha ez biztonsági célokat is szolgál, akkor ennek csak akkor van értelme,
ha az IP címet nem tudják illetéktelenek állítgatni a gépeken, mivel
fizikailag nem különül el a két háló, az IP cím az egyetlen ami re
szűrni lehet.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))