Udv,

van egy olyan gondom, hogy korabban (debian etch?) a postscript nyomtatas
elott pl. az xpdf-bol v. pdftops-bol atalakitott kimenetet eloszor a
gv-nek pipe-oltam pl. igy:

pdftops x.pdf |psbook |psnup -2 |gv -

es csak aztan kuldtem a nyomtatora ("gv -" helyett "lpr"-t irva).

Szoval korabban (biztos van mar egy vagy ket eve) az ilyen "csovezett"
postscriptet a gv-vel szepen vegig tudtam lapozni, azonban most csak az
elso oldal jelenik meg, utana mar valamilyen ghostscript error ablak
jelenik meg.

Tud erre valaki valami megoldast, tippet...? Nem egy nagy ugy, csak a
un*xos feelingemet bantja egy kicsit. :-)

TIA,
--
sZs