> Miert ne mukodhetne?
>
> Minden tovabbi nelkul megy a kliens es szerver kozott az aktiv FTP.

Akkor úgy néz ki, nálam valami más gond lehet. Pedig rákeresve a
problémára csak azt találtam, hogy a bridge és netfilter esetében régi
ismerős probléma az aktív FTP hibája. Az előző levélben említett két
ötletet az iptables kikapcsolására innen vettem:
http://www.cyberciti.biz/faq/freebsd-opebsd-running-in-kvm-virtulization-ftp-firewall/

Sőt tűzfalat le is állítottam mind a gazda-, mind a virtuális gépen.
tcpdump azt mutatta a gazdagépen nézve, hogy tcp/20-as portra kimenő SYN
csomag indul a virtuális gépről a kliens irányába. De ugyanez a SYN
csomag a kliensre nem érkezik meg.

--
Erki-Kiss Zsolt