> Veled kapcsolatban nem sok mindenen szoktam csodalkozni, de most ismet
> megleptel. Te tisztaban vagy minimalisan, mondjuk igy altalanos iskolai
> szinten a szamitastechnika alapjaival? Az, hogy egy sima ertekadast nem
> ismersz/ertesz meg tetszoleges nyelven, az eleg dobbenetes. Ezek utan
> mar azon sem csodalkozom, hogy a funkcio egymondatos magyarazatat sem
> sikerult.

Értem, hogy mit akarsz mondani, még ha a stílusod ki is veri a biztit
itt-ott.
Egy listáról van szó, amit az adott rész _bővít_ anélkül, hogy az
előzőleg megadott értékeket módosítaná (GyK: fölülbírálná).
Az, hogy a változó értéke ettől függetlenül megváltozik, teljesen mást
jelent, de meghagylak Téged abban a hitben, hogy igazad van.
Copy-paste-elj még be néhány hasonlót, amivel bizonyítod, hogy igazad
van, és hülyézz még ennél is primitívebben bárkit, ez már a Te
megítéléseden sem javítani, sem rontani nem fog/tud.