On Sat, Apr 09, 2011 at 05:29:20PM +0200, PÁSZTOR György wrote:

> Próbálnám automatizálni a (nem-levelező) szervereim telepítését.
> Korábban ilyesmivel nem volt gondom, bár korábban a célra
> nullmailer-t használtam.
> (Most is csak a kisérletezésre való hajlam miatt próbálkozom postfix-el)
>
> Az alábbit futtatnám le, az "alaptelepített" debianon:
> rm /etc/aliases
> debconf-set-selections <<END
> postfix postfix/mailname string domain.hu
> postfix postfix/recipient_delim string +
> postfix postfix/main_mailer_type select Satellite system

Amugy miert jo a Satellite system, miert nem a smarthost-os
beallitast valasztod? Valamint beallithatnad, hogy csak
localhost-on listeneljen, hiszen kifele ugy is tud levelet
kuldeni a postfix, legfeljebb bekuldeni nem lehet ra levelet - de
neked ez nem is celod, ha jol ertettem. Mondjuk ez utobbit nem is
kerdezi meg, tehat mindenkeppen valamilyen turkalasra van szukseg
a telepites utan...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga