Hi!

Tisztában vagyok, hogy XP Home nem képes belépni tartományba - mielőtt
valaki lehurrogna ;-)
Viszont a samba megosztásokhoz hozzáfér, ha nevet és jelszót ad meg.
Abban az esetben, ha az XP-n a felhasználónév és jelszó is megegyezik a
samba-éval, akkor a winre felcsatolt hálózati meghajtókhoz úgy tud
hozzáférni, hogy nem kell ismét megadnia a nevet:jelszót.

Az érdekesség viszont az, hogy egy már telepített windows esetében, ha a
felhasználó vévnek valami más volt megadva, majd később lett a név átírva,
már nem működik a fenti "trükk". Ez esetben a bejelentkezést követően a
hálózati meghajtóknál újra név:jelszó párost kér.

Esetleg tudna valaki segíteni, hogy mit kellene megnéznem/átírnom, hogy a
"régi" telepítésű - és más nevű felhasználó - is egyből hozzáférjen a
megosztáshoz?

Keresgéltem a registry-ben és találtam "Logon Usert Name" és hasonló
bejegyzéseket a "régi" névvel (név változtatást megelőző névvel), de hiába
állítottam át, índítottam újra, nem segített.

Minden segítséget előre is köszönök!

PS: elnézést a kissé off témáért.