2011/5/16 Nemeth Gyorgy <fri...@freemail.hu>:
> Vagy nem. 2GB-os Eee PC-men az OEM Win7 pl. szintén 32 bites, és a
> hasonló méretű gépeken nem hiszem, hogy sok 64 bites lenne. Ha már
> nagyobb RAM van, akkor nyilván érdemes, de addig nem igazán van előnye.

Hú de ki leszünk vágva ;-)))

Gondolom, Win7 Basic van a gépen: az OK, 32 bites, 64 bites nincs is belőle.

De ezen kívül új notebookon 32 bites rendszert (Win7)talán még nem is láttam.
Gyári gépeket nem nagyon adunk el, azokról nem tudok nyilatkozni, de az
általunk összerakott gépekre is 64 bites Win7 megy, hacsak valami kizáró ok
nincsen - de akkor meg általában XP.

Ez meg a linux lista, úgyhogy be is fejezem ;-)

--
Vastagh Norbert