Sziasztok!

Most szívtam vagy fél órát, és nem tudom, hogy mi van...

Behoztak egy pendrive-ot, hogy autorun-os vírus van
rajta, töröljem már le linux alatt (friss Squeeze)

Letöröltem, leválasztottam, lehúztam. De mondom azért
nézzük már meg, tényleg rendben van-e, visszadugtam.
És ott volt az autorun.inf, meg a Recycler.exe :-o
Újra töröltem, le-vissza, még mindig ott van.

Azt mondja az ügyfél: formázzam nyugodtan, mert nincs
rajta semmi fontos. Leválasztom, mkfs -t vfat, rádugom,
üres. Leválasztom, visszadugom: és a meghajtón újra
ott voltak a fájlok, meg néhány .exe nevű fájl :-o

Ilyen nincs, rádugom a saját szervizes kütyümet. OK.
Leválasztom, visszadugom: azon is rajta vannak az
inf és exe fájlok!!!!

Érti ezt valaki?! Hát ilyet én még nem láttam...

Újraindítottam a linuxomat, dugdosok rá pendrive-ot,
de úgy néz ki, megjavult. De azért ez nagyon durva...

Azt nem tudom, hogy ez valami memória kezelési hiba,
vagy megfertőzte a Windows-os vírus a linuxomat?! ;-))

Üdv:

--
Vastagh Norbert