Sziasztok!

Hogyan lehet iptables segitsegevel egy mar felepult NAT-olt kapcsolatot
megszuntetni/lezarni?

Van 2 tuzfal scriptem, amelyek bizonyos feltetelek eseten indulnak el
felvaltva (vagy az egyik, vagy a masik az aktiv).

Az egyik enged egy bizonyos cimre/portra valo NAT-ot, a masik nem.
Ez mindaddig szepen mukodik, amig nincs egy mar elo kapcsolat. Ugyanis
hiaba van tiltva a masik script altal, a meg aktiv kapcsolatok tovabbra is
mukodnek, ami nekem nem jo, el kellene dobni oket.

Pelda:

firewall_on.sh:
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 1234 -j DNAT --to-destination
3.4.5.6:1234

firewall_off.sh:

iptables -F
iptables -F -t nat

OFF utan nem epul fel uj kapcsolat, viszont a mar meglevok maradnak.

                                                                -Sygma