On 2011. October 21. 17:46:52 Hegedüs Ervin wrote:

> (szerintem) nem a dinamikus DNS miatt akar DB backendet... :)

Akkor konnyen lehet, hogy felreertjuk egymast. En dinamikus DNS alatt nem azt
ertem, amit a dyndns.org vagy mi csinal(t?), hanem azt, hogy a bind altal
kiszolgalt zonakat egy interfeszen keresztul, kulcsos autentikacio utan lehet
modositani. Akar parancssorbol.
http://www.isc.org/software/bind/documentation/arm95#dynamic_update

En ugy vettem eszre, hogy a kerdezonek egy felhasznalobarat feluletre van
szuksege a DNS adminisztraciojahoz. Eddig OK. De az a feltetelezes, hogy ennek
szukseges elofeltetele a DB backend, nem helytallo. Mert a fent hivatkozott
modon is megoldhato. Ha tehat kizarolag a MySQL backend vonalon indul el,
konnyen tevutra juthat.

--
cc