Operát használok Debian squeeze-en.
Nem szívesen upgrade-elek, mert egyszer-kétszer már ráfaragtam
az új verzió hibáival.

Most a 11.60 megjelenésével gondoltam teszek egy próbát.
Felrántottam egy schrootos környezetet és abba telepítettem.
Így egymás mellett tudom nézni a régit és az újat.
Voltaképp nincs is rá komolyabb panasz. A kérdés nem is erre
vonatkozik majd.

Szóval a fontokkal kínlódtam egy kicsit. Addig addig installálgattam
ugyanazokat a csomagokat a chrootba, melyek az alaprendszerben is
vannak, míg nagyjából ugyanolyan kinézete lett a két böngészőnek
és benne a szövegnek. Erre ma reggel jött a meglepetés.

A magyar nyelvű Wikipédiába tévedtem, és ott valami egészen
elvadult betűkkel kezdett írni. Holott a beállítások azonosak,
a felinstallált csomagok is majdnem. (Pl. nincsenek koreai karakterek.)
Viszont más nyelvű Wikiket nézve minden rendben van. És a régi Operával
is jól látszik a magyar szöveg.

Az Iceweasel nem mutat ilyen anomáliát.
Ötleteket kérnék, mit vizsgáljak meg, mi lehet a különbség oka!
(Nem nem olyan tanácsokat, hogy másik böngészőt használjak! :-)

kissg