> Szerintem keress egy howto-t, mert itt Lajbien kivul ertelmes beszed nem
> hangzott meg el, o meg nem beszelt sokat.

Látván, amit írtál, ez Rád is igaz, csak az nem, hogy keveset beszélsz.
Inkább az olvasásra fordítanál ennyi időt :)

> Szerintem ez alapjan meg lehet csinalni:
> http://www.postfix.org/SASL_README.html az authentikaciot, legalabbis a
> sasl resze jol irja le.

Az meg már elhangzott (ha figyeltél volna), hogy nem az AUTH-tal van
baja, az már TLS-en localban működik.

> Az smtps/msa dolgot meg felejtsd el egy idore, akinek szuri a
> szolgaltatoja a 25-os portot, az majd jol kikapcsoltatja.

Látom, még ezt sem voltál képes dekódolni. Mezei user (értsd: ADSL végén
vagy más, dinamikus IP-t használó) user soha nem fog olyan SMTP
szerverekkel beszélgetni, amiket nem a szolgáltató biztosít nekik. A
legtöbb szolgáltató nem engedi, pont a spambotok miatt - ami még
értelmes is.
Ugyanez nem mondható el a hozzászólásod stílusáról.